Transport a la Demanda
Transport a la Demanda
L'Ajuntament de Sant Pere de Ribes posa en marxa aquest servei públic amb l'objectiu de facilitar la mobilitat i l'accessibilitat als serveis bàsics al nucli de Ribes, des dels veïnats de Can Pere de la Plana, Can Lloses - Can Marcer i Mas Alba.
Què és?
Un servei de transport públic a demanda (TAD) amb l'objectiu de millorar la mobilitat de la ciutadania de les urbanitzacions i de complementar altres necessitats de transport urbà intern.
Característiques del servei TAD
Horari del servei | 7.00 a 21.00 h Dilluns a divendres, no festius
|
Horari de reserva telefònica
| 8.00 a 16.00 h Dilluns a divendres, no festius
|
Horari d'anul·lacions i incidències | 8.00 a 19.00 h Dilluns a divendres, no festius
|
Punts fixos de parada | Vegeu-los a la part final d'aquesta pàgina web.
|
Cost | 1 euro per usuari/ària i trajecte
|
Els trajectes permesos són:
Des d'un dels punts fixos ubicats als veïnats de Can Pere de la Plana, Can Lloses- Can Marcer i Mas Alba, a qualsevol dels punts de parada fixos al nucli de Ribes.
A l'inrevés: des de qualsevol dels punts fixos de parada del nucli urbà de Ribes. ualsevol dels punts de parada fixos als veïnats esmentats.
Qualsevol que no tingui com a origen o destí un dels punts fixos de parada del nucli urbà de Ribes.
Per tant, els trajectes interns o entre els veïnats citats no podran realitzar-se.
Com s'hi pot accedir?
Cal efectuar la reserva el dia anterior trucant al telèfon 900 69 65 66 de dilluns a divendres (feiners) de 8.00 a 20.00 h (trucada gratuïta). Els serveis pels dilluns s'han de reservar el divendres anterior no festiu.
Anul·lació del servei: amb un mínim de 2 hores d'antelació trucant al 900 69 65 66.
Qui se'n pot beneficiar?
Totes les persones empadronades.
Autorització de menors:
Els menors d'edat que hagin de viatjar sols requeriran d'una autorització del/de la tutor/a legal que es gestionarà a l'Ajuntament, la qual poden presentar presencialment a l'OAC, per via telemàtica si disposen de certificat digital a https://seuelectronica.santperederibes.cat/seuelectronica, o enviant-la per correu electrònic a oacribes@santperederibes.cat, on us serà tramitada i retornada.
Normes bàsiques del servei
Puntualitat: els usuaris i les usuàries del servei hauran d'estar al punt de parada sol·licitat a l'hora de recollida acordada. El/la conductor/a únicament s'esperarà 5 minuts al punt de recollida.
La reiteració d'impuntualitat, per ambdues parts (usuàries o taxistes) podrà ser sancionada amb la suspensió temporal o definitiva del dret a gaudir del servei.
Trajectes compartits: amb l'objecte d'optimitzar l'eficiència del servei, alguns trajectes podran ser compartits per més d'una persona usuària.
Això es produirà en els casos en què els orígens i les destinacions, així com l'hora del desplaçament, siguin similars.
Així doncs, el trajecte pot variar lleugerament en funció de la demanda dels usuaris/àries.
Els trajectes hauran de tenir el seu origen (sortida) o el seu destí (arribada), en un dels quatre punts de parada del nucli urbà de Ribes.
Punts de parada fixos origen / destí:
RIBES
A) Ajuntament
B) Pl. Catalunya (línies de bus interurbanes)
C) CAP
D) Hospital Sant Camil
CAN PERE DE LA PLANA
1) c. Lledoners / c. Margalló
2) c. Romaní / c. Fonoll
3) c. El Poniol / c. l'Espígol
CAN LLOSES - CAN MARCER
4) c. Almirall / c. Olesa de Bonesvalls
5) Can Lloses (restaurant)
6) c. Curta / c. Montreal
MAS ALBA
7) c. Til·lers / c. Solana
8) c. Santiago Rusiñol / c. Montserrat
9) c. Ter / c. Segre
Documents relacionats