Avaluació de propostes
Web Content Display
Avaluació de propostes presentades
COM ES VALORARAN LES PROPOSTES?
Una comissió tècnica serà la responsable de valorar les propostes i realitzar un informe tècnic de viabilitat i cost de les actuacions. Formen part de la Comissió un persona representant dels serveis municipals de Secretaria, Intervenció, Participació Ciutadana, Comunicació, Atenció ciutadana, TIC i personal tècnic dels àmbits i serveis relacionats amb l'objecte de cada proposta presentada.
Consideracions
- En les propostes en les que sigui necessari un projecte o un estudi tècnic per a desenvolupar-la, s’inclourà el cost en la valoració econòmica total.
- Si una proposta sobrepassa el pressupost màxim acordat, es valorarà conjuntament amb els promotors/es si es pot reduir l’actuació.
- Davant de dues propostes similars, els serveis tècnics municipals valoraran conjuntament amb els promotors/es si es poden unificar.
- També, proposaran canvis en la ubicació i definició de les propostes, per motius tècnics, parlant amb els promotors/ores de l’actuació.
Període de validació
- Del 4 de setembre al 2 d’octubre.
S’estudiaran totes les propostes presentades i s’emetrà un informe sobre cadascuna indicant si s’ajusta als requeriments especificats i si és o no viable tècnica, jurídica i econòmicament.
Presentació d'esmenes
- Del 4 al 23 d’octubre.
Podran presentar esmenes aquelles propostes que no hagin estat acceptades i que amb l’assessorament dels serveis tècnics corresponents es puguin reformular per a la seva validació.